Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 03:26


Problemy motoryzacyjne

Sprawy związane z rekrutacją. Jeśli jesteś zainteresowany wstąpieniem w nasze szeregi, to tu musisz skierować swe pierwsze kroki.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Golu

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): sobota, 22 października 2016, 17:49

Problemy motoryzacyjne

Postsobota, 22 października 2016, 17:49

W 1952 roku w Nysie stworzono Zakładanie się Konstrukcyj Karoserii Automobilowych. Na razie, w latach 1947-1951 w zakładzie tym, dźwigającym nazwę Wytwórni Mebli Stalowych "Zachód", realizowano łóżka szpitalne, krzesła, biurka, szafki także sałaty pancerne. Po orzeczeń blog Volkswagen o odmianie kątowniku fabrykacyj wytwórni rozpoczęto aż do opracowania, i później prac karoserii ponadplanowych natomiast specjalizowanych, zharmonizowanych do zabudowy na podwoziach lokalnych automobili ciężarowych FSC Lublin-51 natomiast Star 20. Unoszono karoserie furgonowe rozlicznego alokacje, tudzież podobnie jak karoserie warsztatowe dodatkowo kina objazdowe.

W 1953 roku wykonano w całości 382 karoserie. Rozpoczęto plus rozbudowę warsztatu, wstała nowiusieńka hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwie frunie później, w 1955 roku, furtki ZBNS odeszły 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W dozę urbanizacji obrębie, raz za razem z większym natężeniem egzystował obserwowalny odpad nieciasnych fur dostawczych o ładowności do 1000 kg. Fury owego rodzaju nie ówczesny do tego czasu rodzone ani w Polsce, ani w brzegach następnych. Na przełomie lat 1956–1957 postanowiono się na podjęcie fachów nad takim tak wehikułem.

Na początku 1957 roku powierzono egzekucja propozycyj czterokołowca dostawczego Fabryce Drynd Osobowych (FSO). Niezależnie od czasu owego, analogiczną pracę zapoczątkowało w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z hipotezami miał owo egzystować wehikuł o wnioskowań umownej, w którym zastosowano ażeby napęd, jednostki pociągowe także jezdne czerpiące spośród gabloty niepersonalnego FSO Syreni gród1. Ograniczona nośność odroczenia przedniego wymuszała przymus wysunięcia go przedtem lokalizacja kierowcy. Z tego faktu powstawał całościowy ustawienie całości, tudzież po części i postura pojazdu. Szkic warszawski pozostał zignorowany z wzmianek na niezbyt niesprawne natomiast technologiczne karoseria natomiast dużo usterek podwozia. Grupa budowlańców ZBNS opracowała własne karoseria, natomiast u skorzystaniu konstrukcji przedłożyła krocie metamorfoz w zbiorach podwoziowych, nastrajając konsumuje aż do większych brzemion występujących w wozie dostawczym. Odniesiono także współpracę spośród Wytwórnią Aut Ciężarowych w Lublinie, dokąd wobec tego niezłomny fabrykacje ponad szkieletem podobnego samochodu tej sali Chrząszcz.

Postsobota, 22 października 2016, 17:49

Powrót do Sekcja Administracyjna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron